コース概要
Business etiquette and professional behaviour
- Timekeeping
- Attire and personal presentation
- Understanding office politics
- Bringing your ‘whole self’ to work
Introduction to communication
- The communication process and its stages
- The importance of verbal and nonverbal communication
- Direct communication and telephone communication
- Techniques and tools for effective communication
Communicating in organisations
- Network communication in an organization
- Information flow models and their optimization
- Tasks and internal communication tools
- Art of asking questions
- Managing expectations, prioritising workload and knowing when to say yes/no
- Gaining Rapport
- Questioning for Specifics
Emotional Intelligence
- Empathy and developing Trust
- The 4 Personality types and techniques for identifying and interacting with them
- Outcome Thinking
- The Click model
要求
There are no specific requirements needed to attend this course.
お客様の声 (5)
ホストの寛容さ、ユーモアのセンス、アプローチ、知識
Justyna - e-file
コース - Mindfulness Workshop
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専門家と personal の両方の観点から有益な経験でした。トレーナーは非常に知識が豊富で、仕事だけでなく私生活でも役立つ重要な情報を提供してくれました。私は自分自身と周りの人々の性格的特徴を振り返り、それらを通じて自分自身に利益をもたらしたり、改善したりすることができました。ストレス管理演習はシンプルで、実践するのに役立ちました。
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
コース - Stress Management and Prevention
Machine Translated
実りあるトレーニングをしてくれたアビ・トレーナーに感謝します。受講者全員のことをよく知ろうとしてくれたので、私たちのニーズに合ったトレーニングができたと思います。理論とアクティビティがバランスよく組み込まれていて、私たちを飽きさせない工夫が素晴らしかったです。また、内容が要点に即しており、簡潔であったこと。
Rainey Clarecia - Talentvis
コース - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
コース - Leadership 101
当社に関連する具体例を用いてトピックについて議論する
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
コース - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
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