コース概要
1. SOCIAL PROTOCOL
- Making introductions with confidence and poise
- Greetings and handshakes
- How to be a good host and good guest
- Business Cards
- Punctuality
2. DINING ETIQUETTE
- Napkin Etiquette
- Techniques to handling “difficult food”
- Defining dress code
- Expressing gratitude after the meal
- Conversation
- Guests and food preferences
3. 90 MINUTES INTERACTIVE
- Dining etiquette with social skills, table manners and meeting new people.
要求
WHO SHOULD ATTEND
This course aims to provide those who want to enter into International business market to conduct business.
- Export Manager
- International Trade Executives
- Professional Conversion
- Administrative Executive
- Fresh Graduates
- Corporate Representatives
- New Hirer
- Business Owner
お客様の声 (5)
SMART Goal session was the most enjoyable part of the training that helped me manage my time properly. it helps me set my goal clearer and i could really see that setting SMART Goal can relate to almost everything such as Finance, Social Life, Career and Personal Growth.
Manot Sae - MVCI (Thailand) Limited
コース - Workshop: Boost your productivity with this new method!
実りあるトレーニングをしてくれたアビ・トレーナーに感謝します。受講者全員のことをよく知ろうとしてくれたので、私たちのニーズに合ったトレーニングができたと思います。理論とアクティビティがバランスよく組み込まれていて、私たちを飽きさせない工夫が素晴らしかったです。また、内容が要点に即しており、簡潔であったこと。
Rainey Clarecia - Talentvis
コース - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
ホストの寛容さ、ユーモアのセンス、アプローチ、知識
Justyna - e-file
コース - Mindfulness Workshop
Machine Translated
専門家と personal の両方の観点から有益な経験でした。トレーナーは非常に知識が豊富で、仕事だけでなく私生活でも役立つ重要な情報を提供してくれました。私は自分自身と周りの人々の性格的特徴を振り返り、それらを通じて自分自身に利益をもたらしたり、改善したりすることができました。ストレス管理演習はシンプルで、実践するのに役立ちました。
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
コース - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.