Osaka Kokusai
お客様の声 (11)
Knowledge, the rapport and the training style.
Alvin Moratalla - cxLoyalty
コース - ServiceNow for Developers
The trainer was able to introduce us to ServiceNow with better approach, so we can able to understand each courses and guided us very well if we have questions or facing difficulties with activities.
April Annie Abrenica - cxLoyalty
コース - ServiceNow for Developers
アルノーはその解決策を完璧にマスターし、私たちに見せてくれたものの例を示してくれました。彼のグッドプラクティスの共有も非常に評価できます。 2 日間のスケジュールを尊重し、適切なタイミングで休憩を挟みます。
Stéphane - Orange Business
コース - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
非常に具体的で機能的に焦点を当てた / 人事ビュー: これは、HRSD のオンボーディングでこれまで見逃していたもので、特に実際のケースで状況を評価しました: => 電話を受ける同じ人事によるチケットの作成。従業員から => 人事によるグローバル ビジョン、エージェント ワークスペース (/now/hr/agent/home) を通じて => HR ダッシュボード: SLA リスクなど => HR のライフ サイクル ビジョン (ライフサイクル イベント) さらに、Arnaud 氏は次のことができました。 Harmony プロジェクト (Orange HR ポータル) の一環として、ワークショップや構成に関して一定のアドバイスを提供していただきます。最後に、他の人々 (主に Orange の人事担当者であり、したがって Harmonie プロジェクトのクライアント) の介入により、彼らの期待をより深く理解することができました。
Jean - Orange Business
コース - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
実践理論とトレーナー教育学を交互に行う
Sébastien - Orange Business
コース - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
プログラム
Nadjat - Orange Business
コース - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
- 研修は分かりやすかったです。彼女は、今後のワークショップに取り組むことができるように、この専門分野の重要なトピックをすべてカバーしました。 - 各テーマの後に質問ができる - 理論と実践のバランスが良い - トレーニング セッション専用のテスト機関が参加できる
Marine - Orange Business
コース - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
Very interactive and step by step process fully explained. Answered all of our questions even if it is out of the topic or subject.
Glenn Camacho - Hoegh Autoliners ROHQ
コース - ServiceNow for Administration
Reports and Performance Analytics
Rupinderjeet Singh - Blackwoods
コース - ServiceNow for Administration
He was helpful in all aspects.
Tanu Kaur - Blackwoods
コース - ServiceNow for Administration
the right amount of theory and practice