コース概要
Introduction
Setting up a Zoho CRM Account
Overview of Zoho CRM Features and Architecture
Securing Data
Managing Users
Customizing Your Implementation
Communication Channels
Setting up Sales Territories
Automating Sales Processes
Administrating Data
Evaluating Marketplace
Getting to Know Zia
Understanding and Setting up Portals
Best Practices
Summary and Conclusion
要求
- An understanding of Customer Relationship Management (CRM)
- Experience with system administration
お客様の声 (7)
ジョーは素晴らしく、本当に魅力的で、自分のことをよく知っていました。素晴らしいセッション、またありがとうございました!
Cerys - Urenco
コース - Customer Relationship Management (CRM)
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Exercises, and the fact that the trainer was able to answer all my questions.
Mothibi - National Youth Development Agency
コース - Odoo for Developers
アプリケーションシナリオの紹介
Rachel - 个人
コース - Salesforce CPQ for Administrators
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The fact that we could now undersatand how it all fits together and a better understanding of what can be done.
Michele Moutinho - BMW
コース - SAP OpenText StreamServe
多くの例と演習があり、非常に実践的でした。
Daria-Stefania Teaca - NTT DATA Romania S.A.
コース - SAP S/4 Hana (S/4Hana)
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ABAP 領域に関する最新情報と知識の更新を続けます。
George Puscu - Molson Coors
コース - SAP ABAP for Developers
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私たちのグループに合わせた準備。
Kinga - POSTDATA
コース - SAP ACTIVATE Project Management (C_ACTIVATE13)
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