コース概要
1. リーダーシップの有効性の源としての学習 – 聞くことと聞くこと
2. リーダーシップの基盤を強化する
- 自己認識
- 個人の価値観
- 長所と短所
3. 対人関係の成熟度 – EQ 対 IQ
4. 新しいリーダーシップスタイルとしてのコーチング
- リーダーシップスタイルとしてのコーチングの基本
- フィードバックの仕組み
5. 変革リーダーになる
- 変化に対するハンドリング抵抗
- 重要なリーダーシップスキル
6. Leadership 開発計画
要求
このコースに参加するために必要な条件は特にありません。
お客様の声 (7)
実りあるトレーニングをしてくれたアビ・トレーナーに感謝します。受講者全員のことをよく知ろうとしてくれたので、私たちのニーズに合ったトレーニングができたと思います。理論とアクティビティがバランスよく組み込まれていて、私たちを飽きさせない工夫が素晴らしかったです。また、内容が要点に即しており、簡潔であったこと。
Rainey Clarecia - Talentvis
コース - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
コース - Leadership 101
当社に関連する具体例を用いてトピックについて議論する
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
コース - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated
Clearly explained theory combined with trainer enthusiastically recounting his past experience, making the concepts much more relatable / memorable. Friendly and passionate trainer.
Jacob Tan - Singapore Management University
コース - Leadership Development for Engineers
For sure the atmosphere, as the training was delivered in a very pleasant way and all exercises were well prepared.
Karolina Wroblewska - Schaeffler Global Services Europe
コース - Effective communication skills
自由でプレッシャーがなく、"答えを求める "こともない。
Maciej - Kaczmarski Group
コース - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
The person, the sound of voice, examples and the way of training and presenting