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コース概要
Introduction to Digital Marketing in China
- Background
- Upcoming trends and examples
Search Engine Optimization (SEO) and Search Engine Marketing (SEM)
- Understanding SEO in China
- Search Engine Marketing (SEM) in China
- PPC Marketing in China
- Keyword Analysis
Digital Display Advertising
- Creating and Displaying Ads
- Targetting your Audience
Email Marketing
- Overview of Email Marketing in China
- Tactics and Tools
- Designing and creating email campaigns
- Importance of good templates
- Spam check
Social Media Marketing
- Overview of Chinese Social Media Channels
- Comparing western Social Media with Chinese Social Media
- Creating and managing content
- Engaging your users across social media
- Auto-posting and post-scheduling
- Campaigns
- Forums and their importance
- Case study
Mobile Marketing
- Understanding Mobile Marketing in China
- Tactics and tools - from SMS to WeChat
- Targetting prospective users
- Conversions and failures
Analytics
- Overview of analytics in China
- Using Baidu analytics tools
- Use of available metrics to improve your campaigns
- Understanding Demographics
Strategy & Planning
- Engaging with Chinese customers
- Importance of budget
- Selecting the most appropriate channels
- Strategy discussion
- Case Studies
要求
- A general understanding of Internet and Computers
- A general understanding of Digital Marketing concepts (western style) is helpful for comparison purposes
14 時間
お客様の声 (2)
イルマは、私たち学習者とビジネスのニーズに敏感に対応してくれました。彼女が積極的に私たちの意見を聞いていたことは、その後提供された的確なフィードバックから明らかでした。
Siobhan - Raintree
コース - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
機械翻訳
彼女は簡単に皆の質問に答えることができました…彼女の専門知識が明確に示されていました。
Yunus - Vodacom
コース - Digital Marketing
機械翻訳