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コース概要
1. Introduction to internet marketing
- a. What do we mean by “internet marketing?
- b. What is performance?
- c. Possibilities of digital activities (advertising platforms, SEO, analytics)
- d. How to plan your activities?
2. Building a strategy for marketing activities
- a. How to prepare a brief and define your goals?
- b. How to choose advertising platforms and prioritize activities ( introduction
to campaign types within individual activities)? - c. How to create an action plan, timeline and personas considering tests and
trends? - d. How to choose a budget and how to use it in time?
3. Managing your marketing team
- a. Cooperation with an agency - possible forms of cooperation
- b. Cooperation with the agency – pros and cons
- c. Managing the in-house marketing team, dividing tasks and maximizing
performance - d. Processes and tools that facilitate work
4. Measurement of effectiveness for e-marketing
- a. What to look for when assessing the effectiveness of activities?
- b. Basic measurement indicators
- c. Analysis of sample campaign reports (divided into platform reports,
Analytics and dedicated reports)
要求
Basic knowledge of Internet marketing.
7 時間
お客様の声 (2)
イルマは、私たち学習者とビジネスのニーズに敏感に対応してくれました。彼女が積極的に私たちの意見を聞いていたことは、その後提供された的確なフィードバックから明らかでした。
Siobhan - Raintree
コース - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
機械翻訳
彼女は簡単に皆の質問に答えることができました…彼女の専門知識が明確に示されていました。
Yunus - Vodacom
コース - Digital Marketing
機械翻訳