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コース概要
Introduction
Fundamentals of Coaching
- Defining coaching
- Recognizing Roadblocks
Models of Coaching
- The different coaching framework
- Choosing the proper coaching framework
- Understanding the GROW model
Coaching in Practice
- Factors required for coaching
- Becoming an effective coach
Effective Communication
- Fundamentals of communication
- Communication preparation and stages
- Delivering the message
- Communication barriers
Communication and Influencing
- Key components of communication
- Developing trust and rapport
- Listening
- Expressing vs. provoking
- Questioning
- Summarizing
- Emotional intelligence
- Influencing framework and guidelines
- Influencing strategies and practices
Best Practices
- Best practices in coaching
- Best practices to effectively communicate
Summary and Next Steps
要求
- No prerequisites required
Audience
- Anyone who wishes to improve their coaching and communication skills
14 時間
お客様の声 (5)
SAMART Goal and Negotiation Concept
Withaya - Babcock Power (Thailand)
コース - Negotiation Skills
ディスカッションの明確さ。トレーナーが参加者とつながっている。トレーナーの楽しく幸せなオーラ。
Mona Liza - IT
コース - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
機械翻訳
1対1だったので、コンテンツのパーソナライゼーションが実現した。
Patricia - Embraer
コース - Influencing and Avoiding Conflict
機械翻訳
優秀なトレーナーであり、聴衆に合わせて完全にカスタマイズされたスピーチを行ってくれます。たくさんのコンテンツ。
Carole - Axway
コース - Communicating and Influencing For Team Members
機械翻訳
批判のないオープンな雰囲気
Agnieszka - AXA XL
コース - Business Communication Skills
機械翻訳